مقالات مبلمان و دکوراسیون

8 راهکار برای انتخاب مبل مناسب حیوان خانگی

مبل مناسب حیوان خانگی

این راهنما با 8 راهکار برای انتخاب مبل مناسب حیوان خانگی طراحی شده است تا شما  اطمینان حاصل کنید که مبل در عین زیبایی برای شما و حیوان خانگی تان بهترین و لذت بخش ترین مکان باشد. ما به دنیای مواد سازگار با حیوانات خانگی، طرح‌های هوشمند و راه‌ حل‌های خلاقانه می‌پردازیم که خانه شما را شیک و حیوانات خانگی شما را خوشحال می‌کند. بیایید با هم این سفر را آغاز کنیم و فضای شما را به پناهگاهی برای حیوانات خانگی تبدیل کنیم که سبک و دیزاین را به خطر نمی اندازد.

مبل مناسب حیوان خانگی با متریال مقاوم

هنگام انتخاب مبل  مناسب حیوان خانگی، از موادی مانند چرم، میکروفیبر یا پارچه های مصنوعی استفاده کنید. همه ما می دانیم که حیوانات خانگی گاهی اوقات می توانند باعث آشفتگی شوند، چه یک بازی سرگرم کننده باشد یا یک تصادف. از مبلمانی که با این مواد ساخته شده‌، می‌توانید هرگونه لکه یا کثیفی را پاک کنید.

چرم یک انتخاب عالی است زیرا محکم است و می تواند در برابر خط و خش مقاومت کند. پارچه میکروفایبر نرم و راحت است و می تواند لکه ها را تحمل کند. به عنوان مثال، پارچه های مصنوعی، پلی استر یا نایلون، برای حیوانات خانگی نیز مناسب هستند. کمتر احتمال دارد موهای حیوانات خانگی در پارچه هایی با بافت متراکم گیر کنند، بنابراین تمیز کردن و نگهداری از آنها راحت تر است.

مبل مناسب حیوان خانگی با متریال مقاوم

مبل با پارچه های مقاوم در برابر لکه

به دنبال مبلمانی با پارچه های مقاوم در برابر لکه باشید تا به سرعت و راحتی بتوان آنرا پاک کرد. حیوانات خانگی در پیدا کردن راحت‌ترین نقاط روی مبلمان شما مهارت دارند و متأسفانه اغلب به این معناست که ردی از خز و آب دهانشان را به جای بگذارند. اما نترسید! با پارچه های ضد لکه می توانید با آن لکه های آزاردهنده خداحافظی کنید و به یک مبل تمیز و تازه سلام کنید.

پارچه های مقاوم در برابر لکه به طور ویژه برای مقاومت در برابر مایعات و جلوگیری از نفوذ به الیاف پارچه آماده می شوند. وقتی دوست پشمالوی شما یک لیوان نوشیدنی را می ریزد یا تصمیم می گیرد قلمرو خود را روی مبل راحتی مورد علاقه تان علامت گذاری کند، می توانید بدون نگرانی در مورد لکه های دائمی یا بوهای ماندگار آن را پاک کنید. مثل این است که یک دستیار شخصی داشته باشید که بدون پرداخت دستمزد سنگین بعد از خراب کاری حیوان خانگی مبل شما را تمیز می کند.

مبل مناسب حیوان خانگی با پارچه تیره

مبل مناسب حیوان خانگی با پارچه تیره

برای پنهان کردن موها یا لکه ها، رنگ یا طرح تیره تری را برای روکش مبلمان مناسب حیوان خانگی انتخاب کنید. سایه‌های تیره‌تر، مانند آبی تیره یا قهوه‌ای پررنگ، می‌توانند به استتار هرگونه آشفتگی که ممکن است دوست پشمالوی شما ایجاد کند، کمک کند. این باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شما در تمیز کردن می شود و اطمینان حاصل می کنید که مبلمان شما تازه و تمیز به نظر می رسد.

اگر حیوان خانگی شما موهای تیره داشته باشد، سایه های تیره انتخاب عالی هستند. آنها به طور طبیعی با هم ترکیب می شوند.  طرح دار بودن پارچه همچنین می توانند گزینه عاقلانه ای باشند، زیرا می توانند به پنهان کردن هرگونه لکه یا موی جزئی کمک کنند.

روکش قابل شستشو و جدا شونده برای مبل

شما از راحتی روکش‌های جداشدنی و قابل شستشو برای تمیز کردن و نگهداری آسان مبلمان خود قدردانی خواهید کرد. وقتی صحبت از حیوانات خانگی می شود، اتفاقات و بی نظمی ها اجتناب ناپذیر است. اما با روکش های جداشونده و قابل شستشو، می توانید با خیال راحت به خرید مبل راحتی مناسب حیوان خانگی خود فکر کنید.

تصور کنید: دوست پشمالوی شما پس از یک پیاده روی طولانی زیر باران، روی مبل می پرد و اثاثیه گرانبهای شما را گلی می کند. به جای وحشت و تمیز کردن دستپاچه، با آرامش روکش مبل را بردارید، آن را در ماشین لباسشویی بیندازید! مبلمان شما همیشه نو باقی میماند. روکش های جداشدنی و قابل شستشو، تمیز کردن را آسان می کند و به شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهید ظاهر مبلمان خود را تغییر دهید.

احساس می کنید نیاز به تغییر دارید؟ فقط کاور مبلتان را عوض کنید، حال و هوای کاملا جدیدی خواهید داشت. اجازه ندهید آشفتگی حیوانات خانگی شما را تحت فشار قرار دهد، مبلمانی با روکش‌ جدا شونده و قابل شستشو برای تجربه تمیز کردن بدون دردسر انتخاب کنید.

روکش قابل شستشو و جدا شونده برای مبل

ساختار و پایداری مبل مناسب حیوان خانگی

ساختار و پایداری مبل مناسب حیوان خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. شما نمی خواهید دوستان پشمالوی شما به طور تصادفی وسایل گرانبهای شما را خراب کنند، درست است؟ در اینجا چهار نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا گزینه های مناسب برای حیوانات خانگی را پیدا کنید:

  • به دنبال قاب های چوبی یا فلزی محکم باشید: این مواد در برابر خراشیدن و جویدن مقاوم هستند و این اطمینان را می دهند که مبلمان شما حتی در برابر بازیگوش ترین حیوانات خانگی دست نخورده باقی می ماند.
  • اتصالات و درزها را بررسی کنید: از مبلمان خوش ساخت با گوشه های تقویت شده و دوخت محکم استفاده کنید. این کار از حوادث ناگوار هنگام بالا رفتن یا پریدن حیوانات خانگی روی مبلمان جلوگیری می کند.
  • مبلمانی با کوسن های قابل جابجایی انتخاب کنید: حیوانات خانگی خز زیادی می ریزند. بالشتک های قابل جابجایی به شما این امکان را می دهند که به راحتی آنها را تمیز، تازه و بدون خز نگه دارید.
  • مبلمانی با پوشش محافظ در نظر بگیرید: برخی از مبلمان دارای پوشش‌ مقاوم برای حیوانات خانگی هستند که در برابر خراش و لکه مقاوم هستند. این روکش‌ها یک لایه با دوام ایجاد میکنند تا مطمئن شوید مبلمان شما در بهترین شکل باقی می‌مانند.

 به دنبال مبلهایی با طراحی مناسب برای حیوانات خانگی باشید

پیدا کردن مبلمان با تخت های توکار حیوانات خانگی یا پست های خراش دار فضاهای مشخصی را برای دوستان پشمالوی شما فراهم می کند و از وسایل شما نیز محافظت می کند. حیوانات خانگی شما دوست دارند مکان دنج خود را برای جمع شدن و استراحت داشته باشند، و شما دوست دارید که مبلتان از چنگ زدن و آلودگی آنها در امان باشد.

هنگام جستجوی مبلمانی با ویژگی‌های طراحی مناسب برای حیوانات خانگی، اندازه و محل قرارگیری تخت‌های داخلی حیوانات خانگی یا پست‌های خراش‌دار را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا حیوانات خانگی شما را به راحتی و به طور مناسبی در مناطقی قرار دهند که آنها از قبل دوست دارند در آنجا بنشینند. با این کار احتمال بیشتری وجود دارد که آنها واقعاً از این فضاهای تعیین شده به جای مبل یا صندلی راحتی گران قیمت شما استفاده کنند.

مبلهایی با طراحی مناسب برای حیوانات خانگی

روی مواد مقاوم در برابر خراشیده شدن سرمایه گذاری کنید

اگر گربه دارید، مبلمان ساخته شده از مواد ضد خش مانند پلی استر و جین را در نظر بگیرید. این مواد می توانند در برابر خراش مداومی که دوستان گربه  ما علاقه دارند در آن افراط کنند مقاومت کنند. پس چرا روی مبلمان مناسب برای حیوانات خانگی سرمایه گذاری نکنید تا شما و همراهان پشمالوی خود را راضی نگه دارید؟

در اینجا سه دلیل وجود دارد که مبلمان ضد خش برای صاحبان گربه ضروری است:

  • دوام: مواد مقاوم در برابر خراش فوق العاده بادوام هستند و می توانند سایش و پارگی ناشی از چنگال های تیز گربه شما را حفظ کنند.
  • تمیز کردن آسان: برخلاف سایر پارچه ها یا موادی که می توانند مو و بو حیوانات خانگی را به خود بگیرند، مواد مقاوم در برابر خراش به راحتی تمیز می شوند.
  • آسودگی خاطر: با مبلمان مقاوم در برابر خش، می‌توانید استراحت کنید و از وقت خود در خانه لذت ببرید، بدون اینکه نگران باشید که گربه‌ها روی مبل یا صندلی مورد علاقه‌تان خرابکاری می‌کنند.

حیوانات خانگی خود را در فرآیند تصمیم گیری مشارکت دهید

هنگام در نظر گرفتن مبلمان، مهم است در نظر بگیرید که دوستان پشمالوی شما نیز در مورد آن احساس خوبی دارند. منظورم این است که آنها بخشی از خانواده هستند، درست است؟ بنابراین باید به راحتی و نیازهای آنها توجه شود. یکی از راه‌هایی که می‌توانید حیوانات خانگی خود را در فرآیند تصمیم‌گیری مشارکت دهید، آوردن آنها در هنگام خرید مبلمان است.

به آنها اجازه دهید مبلمان را برای خودشان امتحان کنند، به شما ایده خوبی می دهد که آنها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. شاید گربه شما دوست دارد روی سطوح نرم بخوابد، در حالی که سگ شما چیزی محکم تر و بادوام تر را ترجیح می دهد. با تماشای واکنش آنها می توانید انتخاب عاقلانه تری داشته باشید که همه را راضی نگه دارد.

به علاوه، مشارکت دادن حیوانات خانگی در فرآیند تصمیم گیری می تواند بسیار سرگرم کننده باشد! فقط حیوان خانگی خود را در حال بو کشیدن در اطراف و بررسی تک تک مبلمان خود تصور کنید.

پیشنهادی برای انتخاب مبلمان مناسب حیوان خانگی

با سایت های فروش آنلاین مبلمان، پیدا کردن مبل مناسب برای حیوانات خانگی آسان تر از همیشه شده است. بنابراین، چه گربه ای داشته باشید که عاشق چنگ انداختن است یا سگی که دوست دارد روی مبلمان بپرد، به راحتی می توانید مبلمان مناسب را از تختیران بصورت آنلاین یا حضوری تهیه کنید. تختیران؛ با بیش از 15 سال سابقه بعنوان تولیدی انواع مبل و انواع سرویس خواب در بازار مبل یافت آباد فعال می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *